Trettiodagars lista

Dag 1 - 10 fakta om mig
Dag 2 - Min favoritsak
Dag 3 - Bloggar jag läser
Dag 4 - I min sminkväska
Dag 5 - En dag ur mitt liv
Dag 6 - Något jag är beroende av
Dag 7 - Mina intressen
Dag 8 - Det här får mig att må bättre
Dag 9 - Musiken och jag och min favoritmusik
Dag 10 - Mina vänner
Dag 11 - Vad är kärlek?
Dag 12 - Jag samlar på
Dag 13 - Min barndom
Dag 14 - Min(a) förebild(er)
Dag 15 - Någon jag är bra på
Dag 16 - Min favoritfilm
Dag 17 - Det här saknar jag
Dag 18 - I min väska
Dag 19 - Denna vecka
Dag 20 - Mina tankar om att blogga
Dag 21 - Min favoritplats
Dag 22 - Min framtid
Dag 23 - Min favoritfärg
Dag 24 - Vad har jag på mig idag
Dag 25 - Mina hårfärger genom åren
Dag 26 - Vad är meningen med livet?
Dag 27 - Min favoritoutfit/favoritplagg
Dag 28 - Min familj
Dag 29 - En sak jag köpte idag/under veckan
Dag 30 - 5 fakta till om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0