Dag 1 - tio fakta om mig.

1. När jag duschar innan jag ska lägga mig borstar jag nästan alltid tänderna i duschen.
2. Jag blir jättelätt rastlös när jag är hemma själv.
3. Mina nyårslöften är att sköta skolan, träna och hinna vara i stallet mer.
4. Jag har en tvångstanke att alltid säga, godnatt ses imorn sist.
5. Jag är otroligt skoltrött och har väldigt svårt att ta mig till skolan, och det har jag haft ända sen jag började på ullvi.
6. Jag är nästan alltid pigg och gillar inte att sova, iaf inte när man ska upp till skolan dagen efter.
7. Jag har typ inte en enda tjejkompis som jag är med på fritiden, vill hellre vara ensam istället.
8. Jag vill bli artist eller skådespelare.
9. Jag är väldigt blyg med nya människor, typ folk som jag gått i samma klass i som typ aldrig hört mig prata förut men nu är jag inte lika blyg längre.
10. Jag tycker om att åka bil och kan typ åka bil hur länge som helst utan att tröttna.

Kommentarer
Postat av: kurt-jesus

godnatt ses imorrn<3

2012-01-12 @ 22:15:30
Postat av: mickan

godnatt ses imorn <3

2012-01-12 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0