helgen osv

image description
har inte orkat blogga nånting typ men kan skriva lite kort om helgen nu iaf
lördag,
på dagen var jag till eskilstuna en sväng, sen var jag hemma och softa ett
tag, fixa mig sen drog vi till oliver där en massa folk var. riktigt kul var det,
jag och charlie drog hem till mig runt halv två. :)
söndag,
vaknade runt tio typ, softade ett tag sen hänge vi med charlies lillasyster och
hennes kompis till lekobuslandet, haha shit. sen käka vi max och drog hem runt
7 kanske. kolla bigbrother och myste lite :)

idag då, har varit ute och gått och skulle till stallet och gå med sessan men det
haglar ju varannan minut typ så får bli imorn :) har övningskört idag också ;)
nu sitter jag hemma och har ganska nyss hämtat moppen hos charlie, iskallt
var det att åka faktiskt. ska nog dit senare.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0