ye

A hero of war
Yeah that’s what I’ll be
And when I come home
They’ll be damn proud of me
I’ll carry this flag
To the grave if I must
Because it’s flag that I love
And a flag that I trust

A hero of war
Yeah that’s what I’ll be
And when I come home
They’ll be damn proud of me
I’ll carry this flag
To the grave if I must
Because it’s flag that I love
And a flag that I trust

tjaa =)
skolan idag var la ok, rätt tråkigt men ah.
efter skolan så kollade jag klart på en film,
sen gick jag ut och red, det gick väl bra
fast jag rasa av (a) , men sessan var aaaaas
pigg osådär haha.
sen vare nå polenmöte i skolan, och nu sitter
jag bara här och ska snart kolla på tv..
hörs imorn trorja,
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0