tidsfördriv

Höger- eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: pigg och glad
Favoritgodis: lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: leverpastej och blodpuddig
Kläder just nu: one piece
Musik just nu: hero of war
Vad sa du senast: nej jag måste plugga, hejdå.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet inte vad det är..
Sommarplaner: åka utomlands med älskling!
Fisk eller badkruka: fisk ;)
Saft eller alkohol: beror ju på ;)
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: regn, men på vintern snö
Spelar du nåt instrument: ja, piano och gitarr
Morgon- eller nattmänniska: mest nattmänniska, morgonpigg är jag bara på helger
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: the last song
Tror på liv på andra planeter: tes
Kommer du ihåg din första kärlek: gör jag väl..
Älskar du henne/honom fortfarande: haha nä skulle inte tro de va
Har du några homosexuella vänner: nej, inte vad jag vet:o
Tror du på mirakel: jomenvisst
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: yes ofc
Ser du dig själv som tolerant mot andra: fattar inte vad det betyder
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: promenad tror jag
Är du kittlig: hihi ja
Snarkar du? tror det, lite iaf
Stjärntecken? skytten
Rädd för insekter? asså dom är äckliga
Äckligaste insekten: mask eller larv
Största svaghet: svårt att prata med nya människor, sen finns det massor mer!
Det här är jag bra på: vara mig själv
Bästa bok? miles to go
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga
Vad vill du jobba som? jag har ingen aning.
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tatuera mej, ja. var, på hanleden. pierca mej, kanske. var, näsan
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat
Gungar du på stolen? ja ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? myes
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? inte rädd, men det är äckligt att se massor av det
Saltar du på maten? ofta
Gillar du att sjunga? ja :)
Anser du att du är stark? haha jag är stark (:
Brukar du sola? när det är sol ute ja, men inte i solarium
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten uppochner, eller ingenting. fast jag vet en metod som funkar, men det tänker jag inte säga:D
Röker du? nej
Snusar du? man vet aldrig
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? tror inte det

1. vad heter du? mikaela
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? tycker om mitt namn så vill inte byta, men destiny.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? madeliene tror jag
4. vilket stjärntecken är du? skytt
5. vilken årgång är du? 95.a?
6. vart bor du? kohlswa
7. bott utomlands? nej
8. flyttat antal gånger? noll
9. vart skulle du vilja bo? här jag bor nu
10. vilken skolklass? ettan på gymnasiet
11. vad vill du bli när du blir äldre? vet inte

UTSEENDE
1. hur lång är du? typ 160
2. hur mycket väger du? jag vill inte säga det här
3. hårfärg och frisyr? brunt med lite rött, frisyr, haha jag vet inte
4. ögonfärg? gröna
5. mest nöjd med? ögonfärg, läppar haha
6. minst nöjd med? a lot of things haha :pp
7. skostorlek? 38
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? navelpiercing

FAVORITER
1. filmer? the last song, disturbia, shooter och eight below
2. låtar? overboard, hero of war, even if she falls, stay och massa till. men bara för tillfället
3. årstider? vinter
4. mat/dryck? mat är nog fisk eller köttfärsås, dryck är nog saft eller cola
5. djur? hund och häst
6. färg? blå och turkos
7. parfym vetinte vad den heter
8. tv-program? fråga olle, haha nejmen jag vet inte :)
9. ämne i skolan? idrott
10. sysselsättning? rida, kolla på film haha osv
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? svart vinterjacka
2. vad använder du just nu för skor? vita converse
3. favoritfärg på kläder? svart, blå och vit
4. favoritmaterial på kläder? ingen aning?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? jag vettefan
6. favoritaffärer? bikbok kanske
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? gillar inte att shoppa, så inte så mycket alls.
8. favoritmärke? men jag vetinte, köper kläder för jag tycker dom är snygga, inte vad de har för märke. vem bryr sig
9. vad har du för byxstorlek? 27 tror jag
10. vad har du för tröjstorlek? 36 eller 38
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? ganska stort, mitt imellan kanske
2. vilken färg på tapeterna? vitt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt, beige
4. favoritmöbel i rummet och varför? min soffa, den är skön.
5. vad vill du ändra där inne? det är bra som det är förutom att jag vill ha en större säng
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? altantak, träd, väg, hästhage, lite hus.
8. vad gör du oftast i ditt rum? kollar på tv, byter om, sitter och spelar gitarr.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? charlie och bilbo :)♥
10. favoritpryl i rummet? måste nog vara gitarren, om det nu är en pryl
BLANDAT
1. vad heter din morfar? bertil
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, halvt bankkort och plektrum.
b) skolväska just nu? svart puma
c) handväska eller liknande just nu? använder inte.
3. vad är du beroende av? älskling och bilbo
4. vilket land kommer du i från? sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? ingenaning
6. vad tror du på? vetinte
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? va
8. vad köpte du senast? kommer inte ihåg
9. har du nåt husdjur? en hund och en häst
10. vad bor du i? hus

GREJER
plånbok: ingen
tandborste: lila och vit
smycken: olika
solglasögon: smhp
underkläder: vadå
nagellack: jag fattar inte dethär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0