TIDSFÖRDRIV x1000

Din mammas första bokstav: m
Din mammas andra bokstav: a
Din pappas första bokstav: t
Din pappas andra bokstav: h
Din sista bokstav: a
Mitt barn kommer heta: Matha

Ditt fullständiga namn: anna mikaela skoglund Födelsedag: 26 november Ögonfärg: gröna Hårfärg: brunett/rött Längd: 161 typ Högerhänt/vänsterhänt: vänster Stjärntecken: skytt Skostorlek: 38 Är dina föräldrar skilda: nix Sport: ridning Helgdag: fredag/lördag Årstid: vinter Varit kär: 1 gång, alltså är devillsäga Blivit dissad: har jag nog Föreställt dej ditt ragg naken?: jomenvisst Skolkat: nej inte en chans Sovit utomhus: yes Sett en död människa: ne Retats: ja Cider/Öl: öl Pepsi/cola: cola Kärlek/sex: ehe, båda vill jag nog säga eller vänta jag fatta inte frågan riktigt Jordgubbar/blåbär: jordgubbar Kött/veg: kött Tv/film: film Gitarr/trummor: gitarr Adidas/nike: ingen aning Kinesiskt/mexikanskt: mexikanskt Mtv/vh1: mtv Sjöng en sång: vadå sjöng en song, eller sång eller hur det nu stavas. haha smart det står ju sång ser jag nu Druckit alkohol: ja Tagit droger: nä Kysst någon: myes Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: hihi mm Sovit bredvid någon av samma kön: ja Haft sex med någon: ja Badat utomhus: ja Bakat: jiis Viljat dö: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0