The greatest opportunities in life come with fear and risk.

har inte haft tid eller ork till att blogga, men ska bättra mej!!
i helgen så var det lan, kul som vanligt ;)
och igår så var jag med älskling hela dagen, våran ettårsdag oså :)♥
-
och idag då..
skolan först, slutade typ halv ett så kom crille och hämtade mej så
handlade vi mat och nu har jag nyss ätit. ska väl till stallet om en stund
och rida, det var länge sen för det bara har varit is på hela vägen. men asnice
med lite snö nu ju :))

Kommentarer
Postat av: w

sååå fint med allt snö:DDD



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:D

Och vad tycker du om mina "The Party Queen Is Dead" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-12-19 @ 20:17:19
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0